رتبه انجمن انسان شناسی، تمدید عضویت برای رآی دهی و ثبت نام نامزدهای انتخابات هیأت مدیره و بازرس

14 مهرماه 1399

  • خوشحالیم که به اطلاع اعضای محترم برسانیم که در رتبه بندی انجمن­های علمی در گروه­های تخصصی، انجمن انسان­شناسی ایران با 1041 امتیاز رتبه A را کسب کرده است.
  • برای شرکت در انتخابات انجمن و رأی دهی، لازم است که اعضای پیوسته انجمن عضویت­شان را تمدید کنند. لذا از اعضای پیوسته انجمن که عضویت­شان را تمدید نکرده­اند، دعوت می­شود تا 21 مهرماه، نسبت به تمدید عضویت اقدام نمایند.
  • برای تمدید عضویت می­توانید مبلغ حق عضویت را به کارت بانک تجارت به شماره 5859837001872221 به نام”انجمن انسان شناسی ایران” واریز کرده و تصویر آن را به صورت ای میل با عنوان “تمدید عضویت” و با ذکر نام و نام خانوادگی و ترجیحا با ذکر شماره عضویت، به ای میل انجمن به نشانی   org@gmail.com ارسال نمایید.
  • حق عضویت سالانه معادل 60000 تومان برای اعضای پیوسته و 70000 تومان برای اعضای پیوسته­ی عضو هیأت علمی است.
  • ضمناً یادآوری می­شود که اعضای پیوسته فرصت دارند که تا 20 مهرماه 1399 برای کاندیداتوری هیأت رئیسه و بازرس انجمن اقدام فرمایند. داوطلبین عضویت در هیأت رئیسه لازم است که فرم مخصوص کاندیداتوری را پر کرده و حضوراً یا از طریق ای میل به انجمن ارسال بفرمایند. داوطلبین بازرسی انجمن نیز می­توانند اعلام کاندیداتوری را حضوراً یا از طریق ای میل به انجمن ابلاغ نمایند.