اطلاعیه 2: مجمع عمومی عادی انجمن انسان شناسی ایران

برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسان جدید

2/7/ 1399

  • بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم انجمن انسان شناسی ایران می رساند، که مجمع عمومی عادی با دستور جلسه انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن، در روز چهارشنبه مورخ 23مهر ماه 1399 از ساعت 4 الی 6 بعد از ظهر، در محل تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران یا فضای باز جلوی تالار برگزار خواهد شد.
  • نظر به لزوم رعایت اکید دستورالعمل­های بهداشتی برای جلوگیری از سرایت ویروس، این جلسه بدون ایراد سخنرانی و گزارش­های معمول مجامع عمومی خواهد بود و صرفا ً با حضور هیأت رئیسه سنی جلسه و نماینده کمسیون انجمن­های علمی وزارت علوم رآی گیری صورت خواهد گرفت. مشخصات کاندیداها و گزارشات لازم در اولین فرصت از طریق کانال تلگرام و ای میل و وبسایت انجمن پیشاپیش در اختیار اعضاء قرار خواهد گرفت. اعضای محترم انجمن میتوانند هر زمان در بازه زمانی معین شده در محل حاضر شده و رای خود را به صندوق بریزند.

تمام اعضای پیوسته انجمن (به شرط اینکه در روز انتخابات حداقل 15 روز از عضویت شان در انجمن گذشته باشد) می­توانند برای عضویت در هیأت رئیسه و یا بازرس انجمن نامزد شوند. لازم است کاندیداهای هیأت مدیره فرم مخصوص نامزدی را تکمیل کرده و به دفتر انجمن تحویل دهند (حضوری یا از طریق ای میل)

  • تمام اعضای پیوسته می­توانند در رآی گیری شرکت کنند.
  • بدیهی است که لازم است هم کاندیداها و هم رآی دهندگان عضویت شان تمدید شده و دارای کارت عضویت معتبر باشد.
  • برای تمدید عضویت می­توانید مبلغ حق عضویت را به کارت بانک تجارت به شماره 5859837001872221 به نام “انجمن انسان شناسی ایران” واریز کرده و تصویر آن را به صورت ای میل با عنوان “تمدید عضویت” و با ذکر نام به ای میل انجمن به نشانی   org@gmail.com ارسال نمایید. ممهور شدن کارت لازم است به طور حضوری صورت گیرد. ممهور کردن کارت های اعضای تمدید عضویت شده می تواند در زمان مقرر برای انتخابات نیز صورت گیرد. (حق عضویت سالانه اعضای پیوسته 60000 تومان، و برای اعضای پیوسته -هیأت علمی 70000 تومان است)
  • کسانی که تمایل دارند در انتخابات نامزد شوند، تا تاریخ 8 مهر ماه فرصت دارند با توجه به شرایط عضویت که در سایت انجمن ذکر شده برای عضویت اقدام نمایند.
  • در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق ایمیل org@gmail.com یا شماره واتس اپ 09909075662 سوال خود را مطرح نمایید.